Det värsta med julen..

med julen är att det är så mycket skit på tv, alla dessa "nu är det jul igen" och "jul med Ernst" och allt vad det är, bara masser julfilmer och program..men mina program som jag vill se då?

Nej det här med julen är inget att ha, fast det ska bli roligt att ge mamma och pappa deras julklapp, dom kommer nog bli glada:)

Fast all den här julmusiken som spelas gillar jag faktist, och allt gott man äter, ischoklad, knäck, det har jag dock inte ätit men förhoppningsvis blir det nån iallafall och masser annat gott, så man får unna sig både det ena och det andra..
och i väldigt många hem finns det en aladin eller paradis ask..och det uppskattar jag verkligen..senast var jag nere och nallade i annbritts aladin ask:)

ja julen kanske är rätt okej trots allt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0