billigt eller bra?

Sådär ja, då har jag handlat blommor, blev kanon bra men kommer se ännu bättre och mer hemtrevligt ut när gardinerna är uppsatta.
Har man inga gardiner så ser det ut som man är precis nyinflyttat, och jeff/vi har ju bott här sen första september.
nog om gardiner.

Idag har jag iallafall gjort nånting till skillnad från igår, så nu behöver jag inte å utanför dörren..men jag skulle verkligen behöva träna men jag har ingen ork eller lust...

På tal om träning, hade funderingar på att byta gym, från feelgood till korpen, på feelgood betalar jag 300:- i månaden, och på korpen skulle jag betala 199:-, men tanke på att jag tränar 2 gånger i månaden typ så är 300:- lite dyrt, men å andra sidan så är det ritkigt skabbigt och dåligt ljus på korpen, ungefär likadant ljus som på en industri, och ibland hänger det även spindelnät i taket, så ja..jag betalar hellre 100:- mer för ett fräscht gym än ett billigare och sunkigt.




Kommentarer
Postat av: ILLAPISSAT.BLOGG.SE

tack för tipset :)

2008-12-17 @ 16:14:20
URL: http://illapissat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0