är det jag som är larvig?

Jag skulle verkligen behöva slänga lite torrsoppor, det är inte speciellt långt att gå men det är väldigt mörkt.
Vet inte varför men jag är en riktig vekling när det gäller mörker, även fast klockan bara är straxt innan 18.00 så tror jag att det kommer hända både det ena och det andra och så känns det som om nån följer efter mig..

Är detta normalt?

Men det ksulle vara skönt att komma ut i friska luften lite med faktist, så får se om jag vågar pallra mig ut..

Kanske borde ta på mig min rosabandet reflex så jag inte riskerar att bli påkörd, det är ju alltid nått att förebygga.



Kommentarer
Postat av: jennifer

jag är på myran i charlottenborg :)

2008-12-18 @ 18:12:28
URL: http://jenniferdahlberg.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0