topp 5 nothot

Var och tog en fika på stan i dag och som vanligt är det nått som stör mig lite eller ganska mycket...så därför kom jag och tänka på fler saker som jag inte uppskattar...

1. Folk som snyter sig mitt bland folk, jag kan inte riktigt ta det här med att folk kan gå och snyta sig både här och där, sitter man och fikar, väntar på bussen eller vart som helst i princip är det inte trevligt om nån sitter och snyter sig, och speciellt inte om dom lägger ner "näsduken" och vad dom nu kallar det i fickan, för vem vill gå runt med snor i fickan och snyta sig i samma näsduk eller papper igen?
2.
Lustiga ljud, en del människor gör så konstiga ljud, åter till bussen, sitter man bredvid någon som gör konstiga ljud eller andas ovanligt högt så blir man smått irriterad och vill gärna gå av bussen så fort som möjligt. Dock kan man ju inte råför om man andas för högt eller har konstiga läten, eller?
3.Offentliga toaletter, oftast är det faktist så att på offentliga toaletter luktar det som ett utedass och folk har kissat på kanten och lämnat bajsränder efter sig, och hur trevligt är det igentligen?och inte nog med det, hur ofta finns det tvål?Nej, detta är ingen jag föredrar.
4
.Dåligt utbud, här kommer jag och ska köpa gummistövlar och regnställ, och vad händer, jag hittar inget av det, konstigt nog var det en del på rea, 750:- för ett regnställ känns faktist inte så lockande.
5.Otrevliga busschaufförer, ibland blir det så att man måste stressa för att hinna med bussen, om man hinner med den blir man glad och lite lättad faktist, men glädjen blir inte långvarig när man möts av en sur busschaufför, ja så var den färden förstörd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0