skaffa aldrig hund

nu vet jag med all säkerthet att jag aldrig vill ha en hund, lisa har en liten hund här som heter hugo, han är jobbig som bara den, i morse vaknade jag av att hugo hoppa upp i sängen och skulle busa och det ville inte jag när jag precis hade vaknat.
Sen skulle lisa på arbetsintervju så jag gick ut med honom en sväng, jag kan verkligen inte förstå det här med hund, det är så mycket jobb med.
Och inte nog med det så tuggade han sönder min mobil i gårkväll så måste kolla upp vad jag ska göra med den, det är ju inte gammal direk.

Ska åka till nått köpcenter i dag och köpa lite skor,kläder och annat roligt om jag hittar nått vettigt.

Lisa kom nyss hem igen, hon hade fåt jobbet som skiftledare på mc donalds, så grattis.

nu ska jag gosa ner mig i soffan och bara ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0