roliga spel

En till ledig dag, hur skönt som helst att bara vara hemma och strosa omkring men det är ju inte lika härligt när lönen kommer sen, men jag har gjort vad jag har kunnat iallafall.

Så har legat i sängen ungefär hela dagen, var uppe och åt frukost och spelade lite yatzy med Jeff.
Yatzy är nog det roligaste spelet som finns, enkelt att ta med sig också.

andra roliga spel är:
Fia med knuff
Frågespel
Vem där

30 (tärningsspel)
monopol (om man har mycket tid)

Jo det finns ju en hel del roliga spel faktist, men det är inte ofta man spelar.

Håller på att kolla på en spansk skräckfilm, eller inte direkt skräck men lite otäck sådär, men jeff är och skjutsar bror sin så tog en paus och satte mig här så länge.

Solen skiner och då är det bäst att passa på att ta sig en promenad, och det är precis vad jag och Marie ska göra ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0