oväntat?

igår gjorde jag något helt oväntat, istället för att krypa ner i sängen och ha det bra med en påse godis och nån bra film eller tv, så städade jag min garderob, slängde lite kläder som jag inte använder..men man tänker ju alltid "men jag kanske kommer använda den här,den är ju rätt fin ändå"..men sen tänker man snäppen längre "hur länge sen var det igentligen du använde detta plagg?
ja då är det bara att slänga.
Det är ju bättre att köpa nya kläder än att ha gamla traser liggandes, fast å andra sidan är det kanske onödigt att köpa något nytt till varje gång man ska gå ut, man kan ju ta ett basplagg och ta en rolig scarfs eller nått fint armband eller vad som helst...
Blir utgång imorgon och jag har inte hunnit köpa nått nytt, eller, jag tänkte ta någonting som jag redan har, för jag köpte ju en scarfs nyligen och den har jag inte använt så mycket.

Men nu ska jag ner och äta sen åka och jobba.

kommer hem i morgon igen,hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0