nu blev hon glad

ligger här i soffan och är slö som aldrig förr, somnade inte förrän 04.00 i natt och kl 10.00 blev jag väckt av lisa som sa att vi skulle äta frukost, hon är allid så morgonpigg, men nu har hon ju  å andra sian en hund så hon måste ju gå upp.

När hon skulle gå ut med hunden så orkade jag inte följa med så passade på att diska så det är gjort, det uppskattas alltid.

igår ikväll gick vi och hyrde 3 filmer, bringit on again, bring it on all or nothing och nån film med hillary duff. riktiga tjejfilmer, det är härligt med med lite girly girly

Men nu ligger vi i varsin soffa och funderar ut hur vi ska få tag i mat, vi orkar inte laga nått men inte gå nånstans heller...men det lir väll pizza eller nått likanande, tur att vi är å nyttiga, vi har bara ätit utemat sen jag kom hit,..

jaja, hörs sen,ska försöka ta lite bilder så jag kan lägga upp när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0