jag ger upp!Las vegas?

Nu orkar jag inte mer, kläderna hänger på tork och badrumsskåpet är finare än aldrig förr, trodde inte det var så dant i det bara.
På översta hyllan var det masser örhängen och halsband, och en del av dom hade blivit gröna/rostiga.

Men nu är det gjort iallafall, hittade två par örhängen som jag helt hade glömt bort men som jag kom på att jag kanske visst har saknat, bara att jag inte visste om det.

Nu har jag bara rummet kvar, men det är så mycket där så kanske borde ta det i morgon istället. Vi får se!

Ska väll ta och kolla på Las Vegas och vänta på att städkänslan ska dyka upp igen.

Eftersom jag varit så duktig med badrumsskåpet och sådär så har jag unnat mig en kaka!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0