Ingen bio och svettiga kvinnor

Jeff och martin är på bio, jag vill inte följa med. Bio är ingenting för mig.. det prasslas,pratas, skrattar när det inte ens är roligt och stolarna är inte ett dugg sköna, är det inte bättre att ligga hemma i soffan med täcke och kudde, bulla upp med godis och andra onyttigheter och få bestämma volymen själv.. konstigt nog tycker jag att det alltid är för hög volym, och hemma kan man även hoppa över reklamen.

som jag skrev förrut hade jag tänkt att kolla på never been kissed, men så är det ett program på 4:an om människor som svettas ovanligt mycket, det måste ju vara hur jobbigt som helst...alla svettas ju mer eller mindre men om det till och med börjar droppa svett från näsan så är det ett problem.

Men men, ska kolla vidare nu.
Hös imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0