höstens nyheter

Det har varit en lång dag, jag och marie tog faktist bussen in till Linköping, måste nog säga att det är nog både billigare och smidigare, men nackdelen är ju att man måste passa tider och det är ju inte så roligt.

Men var först inne i stan sen åkte vi till ikanohuset och kollade vidare, köpte mig en väska och en kofta.

Och marie hittade sig en klänning och ett par skor/stövlar.

Men vi har inte riktigt kommit fram till om det är för tidigt att börja med stövlar?jag tycker då det men om man kikade på folk i stan så verkade inte dom hålla med.
Men ser fram emot höstens nya kläder,jackor och stövlar.
härliga stickade mössor också såklart.

Ska ta och gosa ner mig i sängen och kolla på dexter sen så hoppas jag att jag inte vaknar förrän jeff kommer och kryper ner hos mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0