förhållanden

Kom precis hem från promenaden, som vanligt blev det masser skvaller och prat om gamla minnen som alltid är lika roligt.

Men förhållanden kom på tal och vi kom fram till att man lätt glömmer bort hur man har haft det med andra innan, varken jag eller Marie kommer ihåg hur vi hade det med våra gamla pojkvänner, vad beror det på? Man förtränger? Det kanske inte var så speciellt som man trodde, eller helt enkelt tiden går man glömmer, man lever i nuet och ser framåt istället..

Men som sagt,leva i nuet, det är vad man ska göra, nu har jag den bästa pojkvännen jag någonsin haft och troligtvis kommer ha, men om det mot all förmodan skulle ta slut? kommer jag glömma bort allt med honom med? hoppas inte det för vi har haft allt för roligt för att bara glömma bort allting.
Men jag vet iallafall att jag älskar honom väldigt mycket!





Kommentarer
Postat av: Linda

lycka till i min tävling!!

2008-08-24 @ 21:10:49
URL: http://misskitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0