Äntligen!

Satt ju här förrut och försökte greja med bloggen men lyckades inte riktigt, jag lyckades göra headern men inte att ladda upp den.
Men efter mycket om och men så blev det klart med hjälp av Linda. Det tackar jag för!

Men något städande har det inte blivit, Jeff kom upp en sväng så skulle kolla på en film men självklart somnade jag, typiskt.
Men vad gör det, förr sov jag hela tiden men nu har jag inte ens tid med det.

Pratade med Marie förrut lite kort på msn efterssom våran telefon inte vill fungera, vet inte riktigt vad som är felet, vi ska ner till stan i morgon och kika lite, sen ska vi väll fika eller luncha och skvallra lite, eftersom både jag och Marie är väldigt upptagna kvinnor har vi knappt tid att prata, men det kanske bara är bra, för då får man så mycket att prata om när man väl ses, eller glömmer man bort allt som händer?

Ska även till Elin imorgon, jeff skulle fixa hennes dator så jagt och elin lär nog spela yatzy ute på balkongen, och en fågel viskade i mitt öra att vi ska fp chokladpudding, det skulle sitta fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0