tar tag i livet.

Tog tag i mitt illamående idag och ringde vårdcentralen,för så här kan jag int ha det,,må dåligt hela tiden och kräks och sådär, så jag fick en tid redan idag som tur var.
Men som anligt visste dom inte vad det var så jag fick medicin för magkatarr, får se om det funkar, men tror faktist inte det.

är så attans trött fast jag har sovit "middag" , kanske just därför jag är så trött, men så mysigt att krya ner bredvid jeff och sova lite innan han åker till jobbet.

Ska börja jobba tidigt i morgon så bäst att jag lägger mig snart så jag orkar upp:)
men i morgon kommer nog dagen så fort jag jag har någonting att se fram emot, myskväll med jeff,varmsmörgåstårta och film och masser pussar:),förhoppningsvis:P

Ser faktist fram emot en lugn helg också, fredag blir att spenderas med Marie, lördagen blir nog en hemma kväll för mig själv, om jag nu inte ångrar mig och följer med Linus och Johanna ut men tror inte det...Och söndag blir det mys med Jeff...
skönt att ta det piano ibland med ju.

nu ska jag äta sen sova.
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0