hundarna utan koppel igen.

okej,nu har det hänt igen, när jag var på väg till jobbet (förskolan) så gick jag som vanligt genom stan. och vad kommer där,mitt bland allt folk...jo en lös hund, och ägaren till hunden gick flera meter före, var tvungen att kolla förståss...
för ett par dagar sedan skrev jag ett inlägg om att koppla hundarna eftersson jag hade stött på en lös hund när jag var nere i varamon och promenerade men det är mer okej att ha en lös hund där än mitt i stan.
Tycker hundägare borde skärpa till sig och följa de lagar som faktist finns på att ha koppel på hundar!

på tal om snigelbajs har jag tagit en promenad med min kära vännina Marie, vi hade en del tat bubbla om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0